הטיסה שלי בוטלה עקב הקורונה וקיבלתי כעת את הזיכוי עבור הכרטיסים. בחוק רשום "על חברת התעופה להשיב את מלוא הסכום ששולם בעד כרטיס הטיסה" על פניו החוק ברור ומדויק אך בפועל קיבלתי סכום נמוך יותר בטענה שלפי החוק (ששונה ממה שרשום למעלה) זה לפי שער הדולר ביום הזיכוי. מיותר לציין שהעסקה נעשתה בשקלים בחברה ישראלית. האם אני צודק או שהם צודקים ולקחו לי 202 שקלים מערך הכרטיס בגלל הפרשי שערים?
תודה על פנייתך, הנושא הועבר לבדיקת עו"ד מתמחה בדיני תעופה ממשרדי, ונשוב אליך בימים הקרובים.
עו"ד אורלי בן עמי
מנהלת פורום תובענות ייצוגיות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, על פניו הסיטואציה שמתוארת היא סיטואציה אישית שקרתה לך. לא חושב שמסעדה מסוימת שולחת בכוונה רק חלק מההזמנה, אלא מדובר כנראה בתקלה. מומלץ לשלוח לאותה רשת פניה בכתב בצורה ברורה ואני סמוך ובטו...
המשך תשובה