שלום, רכשתי שובר בהטבות לקניה באתר חברת אופנה ב-200 שקלים ושילמתי עליו 154 שקל. לאחר שקניתי, המוצרים לא היו טובים ולכן החזרתי לחנות. לאחר מכן, הנציג הוציא לי החזר לחשבון עם קבלה. כאשר הכסף לא נכנס חזרה לחשבוני, פניתי לחברת האופנה וממנה נאמר לי שאין החזר על שוברים וכביכול מה שרכשתי וקניתי נעלם כאילו לא היה. את הכסף עבור השובר הם כמובן קיבלו אך אני נשארתי ללא שובר וללא סחורה. הבנתי שהדבר קרה לעוד מספר אנשים. האם יש עילה לתביעה ייצוגית? מה אפשר לעשות? תודה
רונה שלום
תודה על פנייתך,
הנושא מעניין ויתכן שיתאים לתביעה ייצוגית. נא צרי קשר לטלפון המופיע באתר להמשך בדיקה.
עו"ד אורלי בן עמי
מנהלת הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הטעיה צרכנית הינה עילת תביעה פופולרית. יחד עם זאת, על-מנת להוכיח אותה יש להוכיח כי נגרם לך נזק וכי ישנו קשר סיבתי בין ההטעיה לבין ההתקשרות עם החברה המטעה. משוכה שהיא לא תמיד קלה. בברכה, מתן ...
המשך תשובה