שלום רכשתי כרטיס בחברת תעופה וחייבו אותי כפול. מאז אין שום אפשרות ליצור עימם קשר. הטלפון מעביר לווטסאפ ששם אין מענה. למייל לא עונים. במסנג'ר לא עונים. אין שום ערוץ תקשורת שבו עונים. האם אפשר להגיש תביעה ייצוגית בנושא?
תודה על פנייתך,
מתיאור המקרה נראה שמדובר בבעיה נקודתית, שאינה מתאימה לתביעה ייצוגית.
עו"ד אורלי בן עמי
מנהלת הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, באשר לשאלתך על תביעה ייצוגית כנגד מכון כושר שמחייב את הלקוחות שלו לתת טביעת אצבע על מנת להיכנס לאימון אשיב כי לטעמי מדובר בפגיעה בפרטיות המתאמנים, זאת באופן לא סביר ולא מידתי. במכוני הכושר ...
המשך תשובה