גיליתי שהבנק שלי גובה מכל הלקוחות עמלה חודשית של 15 שקל בשם "עמלת ניהול חשבון מתקדמת" ללא הסבר ברור מה השירות שמוצע תמורתה. העמלה מופיעה בקטן בתחתית הדף ומוסתרת בין העמלות האחרות. כשפניתי לבנק לברר מה זה הם נתנו הסברים מעורפלים על "שירותים דיגיטליים משופרים" שאף אחד לא ביקש. חקרתי ואני מעריכה שהבנק גובה את העמלה הזו ממאות אלפי לקוחות כבר כמה שנים. רוב הלקוחות לא שמים לב לעמלה הקטנה או לא מבינים על מה היא. זה נראה לי מקרה מושלם לתביעה ייצוגית. איך מתחילים תביעה ייצוגית נגד בנק? מה הסיכויים להצלחה במקרה כזה?

שלום רב,
לכאורה נשמע שיש כאן משהו שכדאי לברר.
מוזמנת לפנות אליי ולהעביר חומרים ואוכל לבדוק את סיכויי התביעה.
בברכה,
מתן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, חוק תובענות ייצוגיות דורש כי התובע יהיה אדם בעל עילת תביעה אישית. אם אתה אישית לא נפגעת אינך יכול לשמש כתובע. עליך לאתר תובע שנפגע אישית כתוצאה מאותה הונאה נטענת. בברכה, מתן ...
המשך תשובה