שלום רב לדעתי יש כאן עוול גדול שנוצר באחריות אפל, תקראו בעצמכם: יש ברשותי אייפון ואייפד, היום ניסיתי להכניס מספר כרטיס אשראי אחר בחשבון האישי שלי באייטונס באייפון לצורך רכישה של אפליקציות, וקיבלתי הודעה שהפעולה לא יכולה להתבצע ושאפנה לתמיכה של אפל. פניתי לתמיכה ולתדהמתי, התשובה שלהם (של 3 נציגים שונים ואחד באימייל) היתה זהה: יש מגבלה של שינוי כרטיס אשראי ובמידה וניסית 5 פעמים להחליף או להסיר כרטיס אשראי תאלץ לחכות מהיום 30 ימים עד שתוכל שוב להכניס כרטיס אשראי ולהשתמש בשירותים של האייטונס באייפון אשמח אם תעזרו לי, אני מחפש עו״ד שיעזור לי להגיש תביעה ייצוגית על עוגמת הנפש הזו, שתימשך גם ב30 ימים להם אני ממתין שיגמרו (מרגיש ממש בכלא אפל) את כל התכתובות יש לי מודפסות ובמייל תודה
הי
הייתי ממליץ לך לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מקיף.
בהצלחה
רועי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, לפי חוק אין חובה לחברת ביטוח לבטח. כל חברת ביטוח עוסקת בניהול סיכונים ומקבלת החלטה איזה מבוטח לבטח ואיזה מבוטח לא לבטח. הטענות ל"קרטל" הן השערות שלך שלא מתבססות על ראיות. בברכה, מתן...
המשך תשובה