שלום. אנו נשואים 12 שנה. השבוע גילתי שכבר 7שנים אישתי מאובחנת אצל פסיכיאטר ומקבלת כדורים עקב דכאונות. האישה הסתירה זאת מימני. האם זה יכול להוות עילה לגירושין בבית הדין הרבני?
שלום שלמה
מאד תלוי בהתנהגות שלה ביום יום, כיצד משפיע לקיחת הכדורים על חיי הנישואין?
ליעוץ נוסף תוכל להתקשר אלי.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבשלום נגר - טוען רבני ומגשר
055-4532801
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דנית שלום וברכה, לא מכיר את פרטי התיק. על פניו נראה לי שכדאי לבחון אפשרות לחיוב גט ולא רק המלצה לגירושין. ברגע שיש חיוב גט הדרך סלולה יותר למתן גט. לא רואה סיבה מיוחדת מדוע להיענות לדרישתו לוותר על ...
המשך תשובה