שלום, בעלי ברח למלדיביים ומסרב לשלם לי גט כבר שנתיים. מה אפשר לעשות במקרה כזה? האם בית הדין הרבני יכול לכפות עליו לעשות זאת? תודה
שלום סופי.
חסר פרטים בשאלה שלך, האם הגשת כבר תביעת גירושין? יש בהנהלת בתי הדין הרבניים מחלקת עגונות שמטפלים במקרים כגון אלו.
צריך לפעול מול בית הדין.
ליעוץ פרטני יותר תוכלי להתקשר אלי ללא התחייבות.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבשלום נגר - טוען רבני ומגשר
055-4532801
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גפן שלום וברכה, אם יש פסק דין לגירושין, ניתן לבקש מבית הדין להורות על הגבלות בהתאם לחוק. אם טרם ניתן פסק דין לגירושין, צריך לבחון היכן הדברים עומדים מבחינה משפטית ולפעול בהתאם לכך. בהצלחה, ...
המשך תשובה