שלום! ברצוני להגיש בקשה לרישום פטנט טכנולוגי, ויש לי כבר מישהו שמעוניין להשתמש בפטנט כמה שיותר מהר, הוא ביקש אם אוכל למכור לו רישיון עוד לפני שאשלים את הרישום מאחר שהוא מאמין בלא יהיו בעיות, האם זה אפשרי?
.jpg)
שלום דותן,
אין שום בעייה לתת רשיון שימוש בבקשת פטנט (טרם אישורה), זה דבר מאד נפוץ בתעשיה. תקפיד שההסכם יהיה עבור הידע שתעביר לו (יכול לכלול גם שעות ייעוץ) ולא רק על בקשת הפטנט, כך שהוא יהיה חייב בתשלום ללא קשר לסטטוס של בקשת הפטנט.
בברכה,
גדי בנט, עורך פטנטים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גד בנט, עורך פטנטים
055-4532747
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום חיים, הפרוצדורה שונה בכל מדינה, בישראל עליך לשלם את אגרת הקיבול תוך 3 חודשים מיום ההודעה. לא ניתן לקבל שום ארכה או דחיה ואי תשלום אגרת הקיבול יגרום לזניחת בקשת הפטנט. בברכה, גדי בנט, עורך פטנט...
המשך תשובה