היי, לפני חודשיים חתמתי על חוזה מול איש מכירות של חדר כושר באזור מגוריי, כעבור חודש עברתי תאונת דרכים שבה נפגעתי בגב, והרופא הורה לי לא להתאמן במשך כמה חודשים. בעקבות ההוראה מהרופא ביקשתי לבטל את המנוי, אך בחדר הכושר אמרו לי שלפי החוזה אני לא יכולה לבטל מנוי אלא רק להעביר אותו לאדם אחר. אני לא זוכרת שחתמתי על דבר כזה! האם הם רשאים לדרוש ממני להמשיך לשלם?
שלום רב,
ראשית מאחל לך רפואה שלמה!
לשאלתך - תלוי באמור בהסכם!
זה עדיין לא אומר שלא ניתן לטעון נגד האפשרות שתשלמי את המנוי במלואו אך מטבע הדברים זה הופך להיות קשה יותר.
אני יודע שקיימים מצבים שבהם חדר הכושר מאפשר להקפיא מנוי עד לשיפור במצב רפואי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב לא ברור האם מתקיים הליך משפטי כתוצאה מההסכם בינך לבינו? בכל מקרה אין עניין של חוקיות אולם ניתן לבחון עבירה אתית בניגוד לכללי לשכת עורכי הדין. אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך ...
המשך תשובה