אני מתעניין לגבי האפשרות לתביעה כנגד חברת הביטוח הראל על אי עמידה בהבטחתם לזמן הטיפול בפניה שלי. בעקבות בקשתי למשיכת כספי הפנסיה שלי ולאחר מתן כל המסמכים הנדרשים(מה שאושר טלפונית על ידיהם), הוסבר לי כי הכסף יועבר אלי לא יאוחר מה19.11. התאריך היום הוא כבר ה20.11 וכשהתקשרתי לחברה לברר מדוע עדיין הכסף לא הועבר, הוסבר לי ש״קורות לפעמים טעויות והם גם בני אדם״ והובטח לי שהם יעשו בדיקות ויחזרו אלי עד יום חמישי! (23.11!!!) כתוצאה מהאיחור חרגתי ממסגרת האשראי שלי שכן הסתמכתי על קבלת הכסף בזמן ונושא זה יכול לגרור המון השלכות בעתיד. הייתי שמח לדעת אם יש עילה לתביעה? יש לציין כי בזמן שניהלתי את השיחה ביקשתי מהנציגה שתציין את הכל בשיחה(את הזמן שהובטח את העובדה שאיחרו את הסיבה וכו׳) כדי שזה יצויין בהקלטות שלהם.
יונתן שלום,
עולה אפוא, כי קמה לך עילת תביעה כנגד חברת הביטוח. יחד עם זאת, יש לבחון את תנאי ההתקשרות עמם.
כמו כן, יש לוודא שאכן היתה התחייבות של חברת הביטוח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב לבחון את תנאי הסכם השכירות בטרם מתן מענה שלם לשאלתך. כך לדוגמה חשוב לדעת האם למשכיר יש אופציה למכור את הנכס עפ"י ההסכם והאם נקבע שאפשרותו לנהוג כן נעשת בלבד שזכויות השוכר לא תיפגענה. את...
המשך תשובה