שלום רב, בחודש מרץ חתמנו עם מתקין רשמי של התדירן על התקנת מזגן מרכזי בדירה חדשה שאז הייתה בשלבי סיום הבנייה. ביום חתימת הוזה בחודש מרץ, קיבל המתקין מאיתנו מקדמה על סך 3600 ש"ח באמצעות צ'ק שהופקד באופן מיידי באותו התאריך (יש חשבונית). הדירה נמסרה לידינו בתחילת חודש יוני וביום קבלת המפתח קיימנו שיחה עם המתקין ומסרנו לו מפתח לדירה על מנת שתהיה לו גישה אליה. חשוב לציין שאותו מתקין חתם על חוזים עם דיירים נוספים בניין. במהלך התקופה של חודש המתקין היה דוחה את ההתקנה בתירוצים רבים, לא עונה לטלפונים ומתחמק. כעבוד חודש הודענו לו שאין בכוונתינו להמשיך את החוזה עימו בשל הפרתו הבוטה. התקיימה שיחה טלפונים בה המתקין אפילו התנצל והבטיח להחזיר באמצעות העברה בנקאית את המקדמה שנפרעה. ההבטחה שלעולם לא יצא לפועל. בהמשך היו התכתבויות whatsapp בו המתקין שוב צייין שיחזיר את הכסף, שיחות טלפון נוספות. נכון לעכשיו כעבור מספר שבועות של רדיפה אחרי המתקין כדי לקבל את ההחזר הכספי, הבנו שהוא לא מתכוונן להחזיר את הכסף. אנא עיצתכם בנושא. יש בידינו את חשבונית עבור המקדמה, והודעות ב-whatsapp בו הוא מתחייב להחזיר את הכסף. בתודה מראש
שלום רב
אכן מקרה מצער.
חשוב שאבחן את הראיות שבידכם לרבות ההסכם, החשבונית, והוואטס אפ.
מעבר לכך האם יש בידכם הקלטות של השיחות?
לאחר בחינת התיק הראיתי ניתן יהא לייעץ כיצד לפעול במקרה זה.
את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב בהמשך לשיחתנו עלי לקבל פרטים נוספים כדי לבחון המקרה. יכול שהסכם יהא בר תוקף אף בע"פ אולם צד הטוען לו צריך להוכיחו. אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות....
המשך תשובה