שלום רב יש לי שאלה שמעתי על חוק צימצום במזומן. שייצא בינואר 2019. אני משכירה למישהו חנות כל חודש מקבלת 4000 שח במזומן. ומפקידה בבנק. האם זה בסדר שאמשיך לקבל במזומן ? אחרי שיש את החוק צימצום במזומן?
שלום רב
יש להפנות שאלה זו לעו"ד הבקיא בדיני מיסים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום שמעון, אם המעסיק לא שילם את המשכורת במועד, ישנם מספר צעדים שעליך לנקוט: 1. הודעה למעסיק: עליך להודיע למעסיק בכתב (למשל במייל או מכתב רשום) על אי תשלום המשכורת ולהדגיש כי מדובר בהפרת תנאי יס...
המשך תשובה