שלום , אני עובד תקופה עם יצרן שלאחרונה אינו מצליח לעמוד בלוחות זמני יצור שהוא התחייב אליהם בטלפון\מיילים\הזמנות עבודה. בחלק מהמקרים ביום האספקה הוא אומר ״ לא הצלחנו לספק את הסחורה אז פשוט נבטל את העסקה״ . נגרם לי נזק אל מול הלקוחות שלי מבחינת המוניטין ואני מעוניין לתבוע בבית דין לתביעות קטנות. השאלה איך ניתן להעריך את הנזק שנגרם לי כאשר גם אני ביטלתי עסקאות שהבטחתי ללקוחות שלי מעבר לשעות העבודה שביזבזתי על תיקון הנזקים ומציאת פתרונות אחרים? כאשר אני תובע בבית דין לתביעות קטנות - למה אני חשוף?
שלום רב
חשוב לבחון בטרם הגשת תביעה את התנאים המסחריים שסוכמו בינכם, את הראיות ואת הנזקים שנגרמו לך.
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב לבחון את תנאי הסכם ההתקשרות עם המפעיל בטרם מתן מענה לשירותך. קיימים תנאים שספקי תקשורת חייבים לעמוד בהם לעניין עסקה מתמשכת או עסקה לתקופה קצובה ואחד מהם הוא ליתן הודעה שההטבה עתידה להסת...
המשך תשובה