שלום , במהלך ספטמבר 2021 הזמנתי רכב מודל 2022 דגם מפואר, הייתי אמור לקבל את הרכב במהלך ינואר פברואר 2022 קיבלתי דחייה באספקה לאפריל מאי ובנוסף הלוח מכוונים יהיה אנלוגי ולא דיגיטלי בגלל מחסור ברכיבים אלקטרוניים מצד היצרן. חשוב לציין שזה שינוי ופגיעה משמעותית עבורי כי לוח המכוונים זה חלק חשוב ובגלל זה הזמנתי את הדגם המפואר. היבואן טוען שאין מה לעשות והוא מוכן לפצות בהחזר של 3,000 ש"ח או בחבילת אבזור בשווי 5000 ש"ח. ע"פ בדיקות היצרן כרגע מוכר לשוק האמריקאי רכבים עם לוח מחוונים דיגיטלי ועלותו של לוח שעונים מהסוג הזה מסתכמת בסך של 15,000 ש"ח. אודה לעזרתך
הי גיא
ראשית יש צורך לבחון את תנאי ההתקשרות, האם נחתם הסכם? ככל ואכן מדובר בשינוי מהותי, ניתן לבחון האם אפשרי בנסיבות אלו לבטל את ההסכם.
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיא הרשקוביץ, עו"ד מגשר ובורר
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב לבחון את הסכם המכר לקבל מידע מלא אודות הנסיבות. אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות....
המשך תשובה