אהלן, הגשתי לגוף ציבורי דרישת תשלום עבור עבודה שבוצעה ב-7.9.23, כאשר תנאי התשלום הם: שוטף +45 (לפיכך, תשלום אמור היה להתבצע עד 15.11.23 לכל המאוחר). עד ליום זה (06.12) לא בוצע תשלום, מה ניתן לעשות בנושא?
שלום רב
ניתן לשקול הוצאת מכתב התראה בטרם נקיטת הליכים משפטיים אך יש לבחון את תנאי ההסכם/המכרז ויתר נסיבות המקרה.
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורךה שלמת פרטים הומשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
גידי שלום יש לברר את מלוא הנסיבות ולבחון חשיפות אפשריות. כך לדוגמה אם הוא מכניס שותף לחברה שבבעלותו מדוע צריך להצויא שתי חשבוניות? כך או כך צריך לבחון את ההסכם לעומק הדברים ולדאוג לכך שלא תהא חשוף...
המשך תשובה