בכל זכות כתוב שחודש אוגוסט ישולם יחסית לזמן שהילד היה במעון. כלומר אם היה חצי שנה ,אוגוסט ישולם חצי חודש. בחוזה כתוב : "תשלום עבור חודש אוגוסט לנרשמים לאחר חודש מאי הוא 2700" האם מותר לה לדרוש את זה ? שזה מנוגד לחוק?
שלום רב
חשוב לבחון את תנאי ההסכם ואת יתר נסיבות העניין.
כך לדוגמה, כמה זמן הילד במעון? מה העלות החודשית וכד'.
את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב שאבחן את תנאי הסכם ההתקשרות בטרם אשיב לשאלתך. יכול שבסיבות שלא פרטו לך תנאים מהותיים בעסקה הדבר מהווה עילה לביטול החוזה אולם יש לבחון זאת בזהירות. אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פר...
המשך תשובה