לפני חצי שנה חתמתי על חוזה מול חברת תוכנה שסיפקה לנו מערכת לניהול לקוחות. לפי ההסכם, המערכת הייתה אמורה להיות מוכנה ולפעול תוך שלושה חודשים, אך עד היום יש עיכובים משמעותיים והספק טוען שצריך עוד חודשיים. בנוסף, חלק מהפיצ'רים שסוכמו בחוזה לא קיימים במערכת. רציתי לדעת האם ניתן לדרוש פיצוי כספי על העיכוב והחסרים, ואם אפשר לבטל את ההסכם?
שלום רב יש לבחון את תנאי הסכם ההצטרפות ותנאי הסכם הויתור ולאחר מכן לפעול מול בית העסק באמצעות עו"ד לצורך גביית כספך. מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות....
המשך תשובה