שלום. אני השוכר. שכרתי חנות. עקב קשיי נזילות אין ביכולתי לשלם דמי השכירות. נותרו לי עוד 4 חודשי שכירות עד תום התקופה. הצעתי למשכיר להשתמש בדמי הפקדון אך הוא מסרב. האם הוא יכול לפנות אותי לאלתר ולבצע דין עצמי או שמא עליו לפנות לערכאות המשפטיות. אשמח מעבר ל תשובה כללית, לקבל ייעוץ פרטי אפשר לשלוח לי טלפון להתקשרות למייל. תודה מראש
יש לבדוק מה כתוב בחוזה בינך לבינו, המידה ויחש הפרה. השאלה מה נחשב הפרה בחוזה שנחתם? אין אפשרות לקבל ייעוץ פרטני לא דרך האתר וגם לא דרך הטלפון, מאחר ויש לקרוא את החוזה היטב היטב, לפני נתינת ייעוץ יסודי והולם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
תקון טעות מתשובתי: שורה ראשונה צריך להיות- יש לראות מה כתוב בחוזה שלכם, במידה ויש הפרת חוזה. היתר כמו שנכתב
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רות הי חשוב להבין את מלוא התנאים שסוכמו בטרם מתן מענה. כך לדוגמה מהי התמורה שנקבע, מתי משולמת? האם לפי שלבים? מה לגבי אחריות? יש עוד לא מעט פרטים שחייבים להיכלל בחוזה. את מוזמנת לפנות למשרדי לצ...
המשך תשובה