פרסמתי את העסק דרך אתר באינטרנט , החתימו אותי חוזה לשנה. אנני שבעת רצון מהמכירות בחצי שנה האחרונה, מזה חודשיים לא נעשתה אף לא מכירה אחת דרכם. לפני כחודש העברתי בקשה בכתב לסיים ההתקשרות ,הבוקר סוף סוף קבלתי מענה ,הציעו לי להקפיא ל-6 חודשים או לשלם דמי ביטול בסך 30 אחוז מהעיסקה. מדובר בסכום גבוה. מה החוק קובע בעיניין דמי ביטול.
ראשית, תסתכלי בחוזה מה כתוב בענין. אחר כך יש לבדוק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב להבין את מלוא נסיבות המקרה כדי ליתן תשובה לשאלה. ככל ואכן לא היה חוזה הרי שהגננת עצמה פעלה בניגוד להוראות חוק הגנת הצרכן שכן חוזה כזה חייב לכלול תנאי ביטול עסקה. במקרה ואין יכול ותהא ל...
המשך תשובה