שלום, לפני כשנתיים רכשתי מכשיר סלולארי ברשת פאלפון. הייתי באותה תקופה לקוח שלהם, סיכמו איתי שהמכשיר החדש יעלה לי 400 שקלים. החיוב שלהם ממשיך לרדת עד היום, וכשהתקשרתי לברר אמרו לי שהמחיר של המכשיר הוא 900 שקלים. ביקשתי לראות את החתימה שלי על זה שהסכמתי לשלם 900 שקלים, והם שלחו לי חשבונית מס, ששם רשום שסכום החיוב הוא 900 שקלים. שיחויבו בהוראת קבע דרך כרטיס אשראי. אני לא הסכמתי מעולם לשלם כזה סכום. ואין בטופס את החתימה שלי. לטענתם ברגע שהמכשיר נמסר לידי ונעשה בו שימוש אז אין לי על מה להתלונן כי מבחינתם העיסקה בוצעה. למרות שלא קיבלתי קבלה. מה אני יכול לעשות בנדון?, האם זה חוקי לחייב אותי על כל סכום שעולה על רוחם? אשמח לשמוע את דעתכם. תודה תומר
תומר שלום
יש לבדוק את חוזה הרכישה המקורי, אם מדובר בטעות או הטעיה בגינה חתמת ישנם מספר צעדים חוקיים, משפטיים העומדים לרשותך.
בברכה,
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב יותר ממומלץ שעו"ד יערוך עבורכם הסכם שותפות. חשוב להבין שהסכם שותפות הוא ספר ההוראות להפעלת העסק, לתחומי אחריות, לקבלת החלטות ובמצבים בהם רוצים לפרק את השותפות. ללא הסכם שותפות מחלוקת קטנה ...
המשך תשובה