אחותי בשכירות בבית אמי, לפני שנים שילמה שכירות עם חוזה חתום בינה לבין אמי(שנה אחת בלבד) מזה כשש שנים מתגוררת לא מפרישה דמי שכירות ואין חוזה חתום. מלפני שנה אמי לקתה בארוע מוחי ואין ביכולתה לתקשר בבהירות. לא משולם שכירות מזה שנים, הייתי רוצה לדעת מהי חזקה על בית ואם יש באפשרותה לטעון חזקה, נשמח לתשובה בהקדם
כרמית שלום,
באפשרותכם לבקש מבית המשפט מינוי אפוטרופסות לרכושה של האם - ולאחר המינוי תוכלו לדרוש דמי שכירות או לפנות את האחות מהדירה
בהצלחה
עו"ד רענן גל
עורך דין רענן גל - משרד עורכי דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב אכן בסכום גבוה מדובר ויש לבדוק עניין זה לעומקו. חשוב להבין כיצד באו ההשפלות לידי ביטוי, והאם יש ראיות לכך? האם פנית בתלונה כנגד ההשפלות וכד`. אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך ...
המשך תשובה