שלום, יש לנו עסק לבניית מוצרים בהזמנה, אחד הלקוחות שלנו רכש מוצר כזה ושילם עליו במלואו, המוצר כבר גמור והלקוח אינו מגיע לקחתו. יש לציין שמדובר במוצר גדול במידות 50x50x130 ס"מ שתופס מקום בעסק. התקשרנו אליו הרבה פעמים ולאחרונה הטלפון שלו מנותק. מה עושים במקרה כזה? האם אפשר למכור את המוצר ללקוח אחר? כמה זמן צריך לשמור את המוצר עבור הלקוח? במידה וקיימת אפשרות למכור את המוצר לאחר תקופה המתנה האם מחובתי להחזיר ללקוח את כספו במידה ויופיע לאחר מכירת המוצר ללקוח אחר? בתודה, יעלה
ותנו לו זמן סביר לממש את זכותו, לאחר מכן זכותכם למכור את המוצר. יתכן שבמידה ויבוא לדרוש את המוצר יהיה עליכם להחזיר לו את כספו ולחייב אותו בהוצאות האיחסון והוצאות אחרות שגרם לכם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב ניתן לערוך הסכם הלוואה באמצעות עו"ד. יש לבחון מצב בו העסק יפשוט רגל ואולי לבקש ערבים נוספים להלוואה או בטחונות מצד מקבל הכסף. הסכם זה במיוחד בין בני משפחה חייב להיות ברור, מסודר ובאופן שיגן ...
המשך תשובה