שלום, רכשתי דירה ומסירתה ככל הנראה תדחה במספר חודשים. עפ"י חוק המכר (סעיף 5א'), במידה ומסירת הדירה התעכבה יותר מחודשיים, אזי אני זכאי לפיצוי חודשי החל מהמועד שבו הדירה אמורה הייתה להימסר לי. בחוזה שאני חתום עליו אל מול הקבלן רשום כי הפיצוי החודשי חל רק החל מחודשיים לאחר המועד המסירה המקורי. כלומר יש כאן סתירה של חודשיים תשלום בין מה שרשום בחוק המכר לבין החוזה החתום. השאלה היא האם יש לי עילה לתבוע את הקבלן לקבלת פיצויים עבור שני החודשים הללו? תודה רבה
עליך להתייעץ עם עו"ד המתמחה בדיני מקרקעין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אור שלום חשוב לבחון את תנאי החוזה בטרם מתן מענה לשאלתך. אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקולבות....
המשך תשובה