הגרוש שלי עסה חוזה לקניית מחשב ומודם בסלקום אחרי פרק זמן נודעה לי שהחוזה על תז שלי והשם שלי כאשר חתימה היא שלו והורעת קבע היא גם שלו מכיוון שהוא נעלם והם לא יכולים להשיג אותו הם אלי בדרישה לשלם את החוב ואת שאר הכסף הסברתי להם שזה לא חתימה שלי ולא השכמתי על דבר כזה הם אמר שנכון הפקידה טעתה אבל בגלל אני זמינה והוא לא אז אני מחויבת לשלם השאלה שלי היא האם מותר להם לעשות את זה בידיעה שאני לא חתומה על החוזה?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב לבחון את מלוא הראיו, ההתכתבויות והסכם ההתקשרות כדי להשיב לשאלתך. את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות....
המשך תשובה