האם אני צריך להכניס סעיף מיוחד לגבי התשלום עבור השכרת דירתי לעמותה וגם לגבי מי אמור לחתום על על החוזה ומי הערבים שצריכים לחתום על השטר בטחון ומי מוסמך לחתום על החוזה עצמו ועוד איזה סעיפים חשובים שצריך להוסיף מעבר לסעיפים הסטנדרטיים תודה דחוף לי
השאלה מי משלם את דמי השכירות?
אם העמותה היא ששוכרת את הנכס יש לראות כי החותם הוא מוסמך ובעל זכות החתימה עבור העמותה לעשות זאת וכן להביהר מהים הדיירים.
הבטחונותצריכים להיות של העמותה אושל הדיירים תלויב בנה ההסכם
וצריכה להיות החייבות גם של הדיירים שלא להפר את ההסכם.
כדאי לקבל ייעוץ פרטני בעניין זה מעו"ד שיתפור את ההסכם בהתאם לנסיבות המתוארות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב , ככלל כל חוזה כפוף מעת כניסת החוק לתוקפו ביולי 2017 לחוק שכירות הוגנת . באשר למקרה הפרטני מומלץ להיוועץ עם עורך דין לאחר בדיקת העובדות ביסודיות ושקילת האופציות המשפטיות . כל טוב . עו״ד דרורית...
המשך תשובה