שכרתי דירה לפני כשנה, בעל הבית לא אמר לי שדירתו והבניין מיועדים לתמ"א 38. כעת לאחר שנה הבניין בתהליכי כניסה לתמ"א, אני מרגיש שבעל הדירה לא פעל בתום לב, כי דיירים אחרים אמרו לי שכבר שנים הבניין בתהליכים, בחוזה לא הכנסתי סעיף שמדבר על התמ"א. חיפשתי דירה לטווח ארוך, ועכשו אני לא יודע מה לעשות. האם אני יכול לתבוע ? האם זו עילה לביטול חוזה ? מה לעשות ?
יש כאן עלה לביטול החזה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
לידור שלום , ככלל על בעל הדירה להעמיד לרשות השוכר את הדירה כאשר הינה ראויה לשימוש סביר . באשר לעילת תביעה יש לבחון את חוזה השכירות ולאחר מכן ניתן לייעץ מהן האופציות המשפטיות החוקיות במקרה כגון זה . ...
המשך תשובה