אני שוכרת דירה וכעת הוועד מבקש תשלום עס 370 שח שנתי עבור ביטוח.במקרה של שריפה פוצוץ צנרת או נפילה של מישהו פציעה וכו' . בעל הדירה טוען שאני אמורה לשלם . על מי חלה חובת התשלום . בחוזה שחתמנו ,חוזה סטנדרטי שקונים בסטימצקי ודומיו .

דנה שלום ,
יש לעיין בפוליסה ולאחר מכן ניתן ליעץ לך נכון ונבון בדבר העלות .
יום טוב,
עו"ד דרורית מלינרסקי- מנהלת הפורום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
יוסף שלום , תודה עבור פנייתך. הפורום אינו מעניק טיפול פרטני משפטי זאת על פי כללי הפורום המפורטים בהרחבה מעלה . ברמת הכלל , אשיבך כי על בעל הנכס חלה חובה להעמיד את הנכס כאשר הינו ראוי למגורים ...
המשך תשובה