השכרתי דירה שבחצר הגדולה שלו ישנו עץ אקליפטוס גדול בין הרבה שנים בחורף האחרון בסופה נשבר חלק מימנו ונפל למרפסת וחסם את הכניסה של הבית שאלתי מי נושא באחריות לפנות את המפגע הגדול ולשאת בהוצאות הפינוי ,השוכר או המשכיר?
היות שהעץ שייך לנכס והיות שעובדה שהעץ נפל אינה באחריות השוכר על המשכיר לדאוג לפינוי העץ
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב , על מנת לאמוד האם חוזה תקף יש לעיין בחוזה באופן יסודי ומובנה ולבחון את סוגיית תקפו. זאת לאחר בחינת סעיפיו לעומקם של דברים. עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת פורום הסכם שכירות ....
המשך תשובה