החלטתי לצאת מהדירה 3 חודשים לפני שנגמר החוזה, מצאתי שוכרים חלופיים, בעל הבית אישר אותם והם נכנסים במקומי, 10 ימים אחרי תחילת החודש, כך שהצ'ק שלי כבר נפרע ומגיע לי חזרה 2/3 מהסכום ששולם. האם עלי לחתום חוזה חדש? או רק לקחת את הצ'קים הנותרים וצ'ק מבעל הדירה על הסכום שמגיע לי? החוזה המקורי נשאר אצל בעל הדירה, או שכדאי לקחת/לקרוע אותו? האם אני צריך לקחת חלק בחתימת החוזה עם השוכרים החדשים?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב , ככלל יש לעגן הסכמות בחוזה בכתב . זאת על מנת למנוע מצבים כגון אלו . במקרים כגון אלו יש לפנות בכתב לבעלת הבית . ככל שתרצה להרחיב בנדון , משרדי ישמח לסייע . עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום . ...
המשך תשובה