אנחנו רוצים לשכור דירת 4 חדרים בעל הדירה מתנה את שכירת הדירה בכך שיהיו רק שני דיירים. כלומר, שני חתומים על החוזה מה האפשרויות שלנו אם אנחנו רוצים להכניס שותף שלישי? האם זוהי הפרת חוזה? איך אנחנו יכולים לעשות חוזה בינינו לבין שותף שלישי? האם זה חוקי? תודה,
ניתן להכניס דייר נוסף רק בהסכמת בעל הנכס
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
דנה שלום רב , תודה עבור פנייתך. ככלל , יש לעיין בחוזה השכירות ובמוסכם לגבי הצמדה למדד . בדרך כלל בדירה שכורה מדובר במדד המחירים לצרכן , ככל שהוסכם מועד יש לפעול על פי תנאי ההסכם בין הצדדים . בה...
המשך תשובה