שלום רב, יש לי שאלה אימי יצאה מדירה 19 יום בטרם סיום החוזה לצערנו היא הודיעה לבעלת הדירה 3 שבועות לפני מפני שאחותי הוטרדה מינית בבניין והוחלט דחוף לצאת מהדירה, כעת דורשת בעלת הדירה שישלמו לה על כל החודש (הם משלמים כל עשירי) אז שישלמו מה10.7-10.08 כשבפועל החוזה היה עד ה 19.07 האם זה חוקי האם זה בסדר?
איני מבין את השאלה .אנא שאלי שוב
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
דפנה שלום רב, כאמור המצב הבטחוני אשר שרר ביפו גרם לנסיבות עמם נאלצו התושבים להתמודד . באשר לחוזה הספציפי- הפורום אינו מעניק יעוץ משפטי פרטי על פי כלליו אולם ככל שברצונך להרחיב בנדון - משרדי ישמח...
המשך תשובה