שלום, יש לי דיירת שנתיים, ולפני כחודש חתמנו על חודש חדש סטנדרטי. היא נכנסה לקשיים כלכליים והיא רוצה לעזוב אך להשאר עד שתמצא דירה. בחוזה לא כתבנו מה הדין במידה ורוצים לעזוב באמצע. האם אני יכול לפנות אותה (במידה והיא לא רוצה לעזוב) בסיום החוזה הנוכחי (31.7) או רק בסוף החוזה הבא? ואם היא בכל זאת תעזוב באמצע אני יכול לתבוע אותה על הפרת חוזה?
עליה להשאר בדירה עד סוף ההסכם אלא אם כן תסכימו להביא דייר חלופי התואם לדרישותיך. במקרה שלך. כאשר הדיירת נקלעה לקשיים כלכליים עדיף להיות חכם מאשר צודק
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
ניסים שלום , תודה עבור פנייתך . במקרים כגון אלו , יש לעיין בחוזה השכירות ובסעיפים הרלוונטיים ולאחר מכן ליעץ לך נכון ונבון כיצד לנהוג . בברכה , עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום . ...
המשך תשובה