שלום רב, אני גר בירושלים בדירת 3 חדרים אותה אני שוכר. לפני כמה ימים השכנה שמעליי החלה בשיפוצים מסיביים בביתה ביניהם בניית מרפסת מעל המרפסת שבבית בו אני גר. כתוצאה מכל השיפוץ הזה נפער חור רציני בתקרה של אחת החדרים. כמו-כן נוצרו נזילות בקירות השירותים ובקירות האמבטיה. במצב שכזה נורא קשה לנו להמשיך ולגור בדירה ואנו חוששים כל יום ממפגע אחר. לאור העובדות הללו, האם אנחנו יכולים לעזוב את הדירה לפני גמר החוזה מבלי שזה יעלה לנו כסף או מבלי שזה יחשב להפרת חוזה? החוזה אמור להסתיים ב- 31.07.17. תודה מראש, שמוליק.

שלום רב , שוחחנו טלפונית בנדון. ברצוני לאחל לך הצלחה. עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
יוסי שלום , תודה עבור פנייתך . הפורום אינו מעניק יעוץ אישי משפטי נא עיין בכללים המפורטים בהרחבה מעלה . מטרת הפורום הימה מתן מידע כללי משפטי בלבד לכלל הגולשים . בהצלחה רבה . עו״ד דרורית ...
המשך תשובה