בס"ד שלום ברשותינו דירה מושכרת לדייר בודד , בחוזה יש סעיף שאינו מאפשר לדייר השכרת משנה.לאחרונה פנה הדייר בבקשה לקיים השכרת משנה ל 4 חודשים (לא כשותף) מה נכון יותר ? לקיים את החוזה ישירות מול הדייר החדש או , לאפשר שכירות משנה חד פעמית בין הדייר הקיים לבין החדש לזמן קצוב ועם בטחונות שיועברו אלינו ? תודה מראש
שלמה שלום רב,
תודה על פנייתך .נשלח אליך מייל בנדון .
כל טוב.
עו"ד דרורית מלינרסקי -מנהלת פורום חוזה שכירות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אלי שלום רב, יש לעיין בחוזה השכירות ולאחר מכן ניתן ליעץ לך באופן יסודי ומובנה . באשר לאי שפיות השוכר הדבר טעון הוכחה בכתובים . כל טוב. עו"ד דרורית מלינרסקי -מנהלת פורום הסכם שכירות....
המשך תשובה