שלום רב, ישנה דירה שאני רוצה לשכור והיא דרך תווך, בעל הדירה לא גר בעיר ואצך מתווך ישנו יפוי כח מבעל הדירה על חתימת חוזה על הדירה איך אני יודעת שהוא אמיתי ואם ישנו דבר כזה ? אני צריכה לבדוק את היפוי כח הזה אצל עורך דין ? תודה על תשובתך .

אנה שלום רב,
במקרים כגון אלו ישנם מספר אופציות לוודא האם יפוי הכח תקין תקין או לאו.
אולם הפורום אינו מעניק יעוץ משפטי ספציפי והדבר הובהר מפורשות בכללי הפורום המפורטים מעלה.
תודה על פנייתך ובהצלחה.
עו"ד דרורית מלינרסקי -מנהלת פורום הסכם שכירות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
טל שלום , ככלל במקרים כגון אלו יש לעיין בחוזה השכירות ובתנאיו ולאחר מכן ליעץ לך נכון ונבון כיצד לנהוג בסיטואציה אותה תארת . הפורום אינו מעניק יעוץ אישי משפטי זאת על פי כללי לשכת עורכי הדין. ...
המשך תשובה