שלום. חתמתי חוזה שכירות לשנה בקומה 3 . כשהלכתי לראות את הדירה לא שמתי לב שהיא בכלל בקומה 4 (ללא מעלית) כי ראיתי בערב . כשהעברתי את הדברים אחרי שחתמתי חוזה שמתי לה שזה בכלל קומה 4. זה לא מה שהבעל דירה אמרה או כתב במודעה . היה כתוב קומה 3. השאלה אם אני יכולה לדרוש מהבעל דירה להוריד במחיר בעקבות זה שהתל בי .

שלום רב , במקרים כגון אלו יש לעיין בחוזה השכירות ביסודיות ובתנאיו המפורטים . לאחר מכן ניתן ליעץ לך נכונה האם ישנה עילה לביטולו . עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת פורום הסכם שכירות .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
לי שלום רב, תודה רבה על פנייתך. לא ניתן יעוץ אישי משפטי בפורום לנוחיותך מצורפים הכללים : 1. מטרת הפורום איננה מתן ייעוץ פרטני ו/או תחליף לפגישה אישית, פרטנית, עם עו"ד. מטרת הפורום הינה מתן ...
המשך תשובה