חתמנו על חוזה אני והבן זוג שלי, לאחר החתימה המתווך אמר שאנחנו צריכים להביא לו צ'ק על התיווך כאשר לא אנחנו שכרנו את שירותיו אלא המשכיר. כתבנו לו.. לאחר מכן כל יום התגלו דברים שנאמרו לנו אחרת לפני החתימה ושלא מופיעים בחוזה כגון שכר מים וחשמל משותף ודוד משותף, היחידה שלנו היא נפרדת ויש עוד יחידה אחרת של זוג שאיתה הם רוצים שנחלוק את הדוד והחשבונות. מה ניתן לעשות במצב כזה?

עדן שלום ,
תודה עבור פנייתך .
ככלל יש לעיין בחוזה השכירות ובתנאיו על מנת ליעץ לך נכון ונבון כיצד לנהוג משפטית .
בהצלחה .
עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אייל שלום , תודה עבור שאלתך . ככלל אשיבך כי יש לבחון באופן יסודי אחראי ומובנה את סעיפי החוזה ולאחר מכן ליעץ לך נכון ונבון כיצד לנהוג משפטית באשר לפנוי בנוי אשר עתיד להתרחש בבניין אותו הנך שוכר ....
המשך תשובה