שלום רב, אני שוכרת יחידת דיור ומעוניינת להוציא תו חניה. הארנונה כלולה בשכד ומול עיריית תל אביב עלי להראות פרעון של צ'ק חודשי של תשלום שכד. שזו לא בעיה. בעלי הבית חוששים שאם אבקש תו חניה זה ישפיע באיזשהו אופן עליהם ועלול להזיק להם מבחינת ההכנסה/הארנונה וכו'. אז השאלה היא בנוגע לבעלי הדירה- במה החוק מחייב אותם כאשר הם משכירים יחידת דיור? האם יש להם סיבה לחשוש?

שלום רב , ככלל במקרים כגון אלו יש לפנות לעירייה על מנת לבחון ולבדוק זכאות לתו חניה . חג שמח , עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת פורום הסכם שכירות .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
בר שלום , הסכם אופציה ככלל משמעו שקיימת אפשרות להמשך השכירות התלויה בהסכמת הצדדים בכתב בחוזה השכירות . באשר לשאלותיך הפרטניות הפורום אינו מעניק יעוץ אישי משפטי נא עיין בכללי הפורום מעלה . ...
המשך תשובה