בעת חתימת חוזה המשכיר דרש ממני 12 צ'קים עבור תקופת השכירות. אם אני רוצה להשתמש בחוק שכירות הוגנת ולבצע תיקון במזגן הישן שיש בדירה, איך אני יכול לקזז זאת מהשכירות? ביטול צ'ק מצידי יכול להביא את הצ'ק לשוק האפור. איך אני יכול להתשמש בזכותי לקיזוז עלויות לפי החוק?

שלום רב , במקרים כגון אלו יש להסדיר עלות התיקון מול בעל הבית וכן יש לעגן תיקונים ועלותם בחוזה השכירות טרם חתימה על חוזה . באשר לחוק , מומלץ לפנות ליעוץ פרטני בנדון . כל טוב . עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אבי שלום , תודה עבור פנייתך . יש לעיין בחוזה השכירות ובסעיפים הרלוונטיים ולאחר מכן ליעץ לך באופן אחראי בדבר המצב המשפטי לאשורו הפורום אינו מעניק יעוץ לחוזים ספציפיים סעיפי חוזים ופרשנותם . ...
המשך תשובה