שלום חוזה שכירות שלי מסתיים 01.11.2017 הודעתי לבעל הבית שאני לא מעוניינת להמשיך מצאתי מקום חדש ולפני חתימת חוזה ביררתי , באל פה , האם מקובל עלוי שיעזוב לפני . קיבלתי תשובה שכן , וכבר נמצאו דיירים חדשים והם רוצים להכנס ב01.10.2017 נפגשנו עם בעל הבית ף אחרי שפיניתי את הבית , לעשות בדיקה ולסגור את הנושה תיקונים שאליי לבצע. מסרתי את המפתחות היום הוא הודיעה לי שדיירים חדשים לא יוכלו להכנס ב01.10 ואליי לשלם עוד חודש שכירות האם יש לי מה לעשות ? תודה

אירנה שלום , תודה עבור פנייתך. הפורום אינו מעניק יעוץ פרטני כמצוין לפי כלליו. שנה טובה . עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
מעיין שלום , ככלל במרבית המקרים, המשכיר (בעל הדירה) אחראי לפנות לגורם הנזק קרי גורם הרטיבות בתקרה בדירה בבעלותו אשר מושכרת לדייר . האחריות נובעת מכך שמדובר בבעיה בתשתיות המבנה (צנרת ) . אולם י...
המשך תשובה