שלום רב אני משכיר דירה ולאחרונה הדיירת טענה כי ננעלה מחוץ לבית עקב שבר של הידית בדלת הכניסה . לאור האמור הזמינה פורץ שהחליף מנגנון בסכום של 380 שח ללא התייעצות עימי טרם הזמנתו. האם עלות הטיפול כולה עליי- האם זה נחשב בלאי של שימוש סביר שהרי אין לי כל דרך לדעת באיזה אופן היה השימוש השוטף. היא גם טוענת שהידית היתה חופשיה תקופה מסוימת - זאת נודע לי רק לאחר האירוע. תודה

עומר שלום , תודה על פנייתך . לא ניתן יעוץ אישי משפטי בפורום .
נא עיין בכללים המפורטים מעלה .
יום טוב .
עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אייל שלום רב , תודה עבור פניית לפורום . ככלל, על פי דיני ערבות הערבות פוקעת עם פטירתו של אדם ככל שלא התגבשה . באשר לחובות הנפטר - החובות אינם פורעים ועוברים ליסבון וליורשי המנוח כל טוב וא...
המשך תשובה