השכרתי דירה דמי השכירות לא שולמו במלואם הרבה פיגורים . הנני מתכונן להגיש לבית הדין לתביעות קטנות האם צריך לצרף נסח טאבו לגבי הבעלות של הדירה הבעלות שלי .? אני השכרתי החוזה ביני ובין השוכר . בתודה

אפי שלום , תודה על פנייתך . הפורום אינו מעניק יעוץ
משפטי פרטני . נא עיין בכללים .
יום טוב , עו״ד דרורית מלינרסקי
מנהלת פורום הסכם שכירות .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
מתן שלום , ככלל יש לעיין בחוזה השכירות ולבחון מה הובטח לך בפועל . באשר לאופציות המשפטיות זאת ניתן לבחון כאמור לאחר עיון מעמיק בחוזה השכירות. ככל שתרצה להרחיב בנדון משרדי ישמח לסייע. עו"ד ד...
המשך תשובה