שלום, אני בעלת נכס. היה לי שוכר בנכס. השוכר יצא מהנכס והעביר את הנכס בחזרה על שמי ללא ידיעתי. האם העירייה חייבת להמציא לי את טופס ההצהרה של השוכר ומכוח איזה חוק? ביקשתי מהעירייה שימציאו לי את הטופס והם מסרבים לעשות כן

נויה שלום ,
ככלל במקרים כגון אלו יש לבחון את העובדות לאשורן כולל טופס ההצהרה אשר בו עסקינן.
ככל שתרצי להרחיב בנושא - משרדי ישמח לסייע.
עו"ד דרורית מלינרסקי - מנהלת הפורום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
מירי שלום , מותר למשכיר לדרוש צ׳ק בטחון בגובה דמי שכירות עבור שנה. באשר ליתרת שאלותייך -הפורום אינו מעניק יעוץ משפטי פרטני זאת על פי כלליו המפורטים מעלה . בהצלחה רבה. עו״ד דרורית מלינרסקי ...
המשך תשובה