שלום, אבי בן 80, משכיר כ5 שנים יחידת דיור בביתו(יש לו וילה). השנה הדיירת עדיין לא חתמה על החוזה במשך כ6 חודשים ואין לנו מושג מה מעכב אותה. היא החזירה את החוזה לאבא שלי פעמיים לתיקון ומאז התיקון האחרון עברו כחודשיים. בינתיים החלטנו שאנחנו מעוניינים לסיים את החוזה איתה. האם עלינו להודיע על כך במכתב או שאפשר בווטסאפ? האם עלינו להמתין עד סיום החוזה או שבעצם אין חוזה? היא משלמת מראש על כל חודש ולא מעכבת תשלום, לא הסכימה לתת ערבים למרות שיש דרישה כזאת בחוזה. תודה, גלית

גלית שלום ,
תודה על פנייתך.
הפורום אינו מעניק יעוץ משפטי פרטני , נא עייני בכללים.
ככל שתרצי להרחיב בנדון - משרדי ישמח לסייע.
עו"ד דרורית מלינרסקי -מנהלת הפורום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אלי שלום , ככלל על פי חוק ככל שמדובר בתיקון שאינו קל ערך ולא נגרם על ידי שמוש לא סביר יחול התיקון על המשכיר . באשר לתיקון אשר נגרם על ידי שמוש בלתי סביר האחריות הינה על השוכר . אלא אם הוסכם אחר...
המשך תשובה