שלום, שאלה קטנה החזרתי חנות משכירות לבעלים. האם אני צריכה להחזיר אותה כמו שקיבלתי? האם זה כמו בית או שבגלל שזה עסק אז אני מחזירה אותה רק בלי כל הציוד שלי וזהו? האם צריכה לסתום חורים בקירות? האם צריכה להחזיר את הקיר לקדמותו? אודה לתשובה שבוע טוב

שרית שלום ,
תודה עבור פנייתך לפורום .
ככלל יש לעיין בחוזה השכירות ובסעיפים הספציפיים לסוגיה שהעלת
הואיל והפורום על פי כלליו אינו מעניק יעוץ אישי משפטי לא ניתן ליתן זאת ללא בדיקת הסעיפים כפי שציינתי .
בהצלחה.
עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
מיכאל שלום , תודה עבור פנייתך . הפורום אינו מעניק יעוץ משפטי אישי הכולל סעיפי חוזה ופרשנותם . נא עיין בכללי הפורום המפורטים בנדון . ככלל על מנת ליעץ לך באופן אחראי יש לעיין בחוזה השכירות ובנסח ה...
המשך תשובה