שלום... גרים בדירה שכורה..שנה ראשונה היה לנו חוזה חתום שנגמר בינואר 2018..דיברנו עם המשכיר שאנחנו ממשיכים לגור שם אם היא מוריד בשכירות..אכן הוריד אבל לא חידשנו את החוזה ואין חוזה חתום עם המשכיר...הודענו לו ביוני שאנחנו נעזוב בסוף אוגוסט...האם זה יכול לעשות בעיות? האם זה חוקי? אודה לתשובה...

אירה שלום ,
ככלל כל עסקה במקרקעין כולל שכירות צרכה על פי חוק להיות בכתב .
על כן מומלץ כמתחייב שחוזה השכירות יהא מעוגן בכתב .
עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב , במקרים כגון אלו מומלץ לפנות לבעל הדירה בכתב בדרישה לתיקון . ככל שפנייתכם לא תצלח אפשרי לשקול אופציות משפטיות בנדון . כל טוב . עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום . ...
המשך תשובה