שלום רב, שמתי לב לחוקי הפורום עכשיו ולכן אני מבין שהשאלה למטה לא תיענה. השאלה שלי היא האם חוזה שנחתם ולא נכתב בו תאריך כניסה ויציאה (אמנם נאמר בע"פ) הוא תקף?או שביד השוכר או המשכיר לבטל אותו? *אין שום סעיף שמתייחס לכתיבה מאוחרת של התאריך בחוזה

טל שלום רב,
ככל יש לעיין בחוזה השכירות ולאחר מכן ניתן לייתן לך תשובה יסודית ואחראית בנדון.
תודה על פניותייך לפורום.
עו"ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב , חוק שכירות הוגנת לפי מיטב ידיעתי אושר בכנסת . לצפיה בחוק ניתן לעיין ברשומות . באשר לשימוש בחוק במשא ומתן הפורום אינו מעניק יעוץ פרטני כמצויין בכלליו מעלה . בהצלחה . עו״ד דרורית מלינרסקי מנהל...
המשך תשובה