הדיירת , השוכרת את דירתי כ 3 שנים, מעוניינת להוסיף את בן זוגה לחוזה השכירות. 1.האם עליי לערוך מחדש את חוזה השכירות? 2. האם עליי לבקש ערבון חדש, או ערבון נוסף מבן זוגה? אני מעוניינת להמשיך שההתנהלות תהיה מול הדיירת ולא מול בן זוגה. תודה

אסתי שלום ,
שוחחנו טלפונית .
בהצלחה !
עו״ד דרורית מלינרסקי .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
חגי שלום , שאלתך חשובה ורבים מהגולשים שאלו זאת בעבר על כן אשמח להשיב כדלקמן : אופציה לחוזה השכירות צרכה להיות מעוגנת בכתב בחוזה השכירות . באשר למחיר ככלל זאת יש לסכם בכתב בעת חתימת החוזה . ...
המשך תשובה