שלום רב, ברצוני לקבל ייעוץ בקשר לחוזה שכירות. שכרתי יחידת דיור בדירה מחולקת . בחודש אוגוסט נאלצתי לעזוב את הדירה עקב זיהום של העובש מתחת למטבחון. המשכירה סירבה לטפל בתקלה.עקב התקלה נגרם נזק רב לדברים שלי ואף סבלתי מהרעלת עובש. העובש גרם לזיהום האוויר ביחידה קטנה לא מאווררת ואני חליתי מאוד. בחוזה ישנו סעיף המאשר לשוכרת לצאת מהדירה בהתראה של חודשיים מראש. הודעתי למשכירה שברצוני לעזוב. היא השכירה את היחידה לדייר אחר ובחודש נובמבר נהנתה משכר דירה כפול משני הדיירים. המשכירה החזירה לי שיק ביטחון בלבד וסירבה להחזיר את כל השיקים שמסרתי לה בחודש אפריל. נגרם לי נזק בריאותי וכלכלי. 4 חודשים שילמתי שכר דירה כפול לשתי המשכירות. האם יש זכות לבעלת הדירה לא להחזיר לי את השיקים ?

מרגריטה שלום רב,
בפורום זה לא ניתן יעוץ אישי משפטי . נא עייני בכללים.
תודה עבור פנייתך לפורום.
עו"ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
נועה שלום , על פי חוק בעל הנכס מחויב להעמיד את הדירה השכורה כאדר הינה במצב סביר למגורים . באשר למקרה הפרטני הפורום איניו מעניק יעוץ אישי הואל וכך ככל שברצונך להרחיב בנדון משרדי ישמח לסייע. בב...
המשך תשובה