נותרו לנו שלושה חודשים עד לסיום החוזה, וכבר בעל הבית מעוניין להראות את הדירה למספר שוכרים. כמה זמן מראש, טרם עזיבתנו את הדירה, בעל הבית רשאי להראות את הדירה לשוכרים עתידיים פוטנציאליים? נשמח לתשובה

הדר שלום ,
ככלל במקרים כגון אלו יש לעגן זאת בחוזה השכירות .זאת על מנת למנוע חילוקי דעות עתידיים .
עו"ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אפרת שלום , תודה על פנייתך. על פי כללי הפורום לא ניתן יעוץ אישי פרטני הכולל חוזים , סעיפי חוזים , עריכת חוזי שכירות וכיו״ב . נא עייני בכללים המפורטים מעלה . עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום. ...
המשך תשובה